Накъде отиваш, може би ?



Нямам навика да коментирам новини, но това, което прочетох днес  в OFFnews ме втрещи . Става въпрос за „нова“ мода сред  родителите на бебета да се слагат регистрационни табели по количките им (http://offnews.bg/index.php/157696/rusenskite-bebeta-s-registratsionni-tabeli-na-kolichkite-snimki). И не мога да разбера аз ли съм сбъркан или нещо странно става тук? Всякакви идиотщини съм виждал за бебета и количките им, но да сложиш и табелка с името, та всички знайни и незнайни хора да са наясно как се казва детето ти ми се струва малко... вие преценете какво.  Стремеж към оригиналност или откровена глупост? В тази връзка предлагам по количките за в бъдеще да се слагат и други табели като: TIR, Извънгабаритен товар, Опасен товар, Такси, Случаен превоз и т.н. Та всички да са осведомени освен за водачите на въпросните бебешки колички и какво превозват.  Нооо както знаем хора разни, свят широк! Дано в скоро време не се появят и бебета – последователи на Карлсон, че тогава не знам какво ще правят в РВД. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Пътуването до Гърция с автомобил - какво трябва да знам?

Пътуване до Охрид

Хърватска - приключение на колела